محمدی خبر داد

 احداث اولین واحد فرآوری سیب زمینی استان در شهرستان بهار

همدان-مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان از احداث اولین واحد فرآوری سیب زمینی استان همدان در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۹۹
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حسن محمدی در حاشیه افتتاح واحد تولید شوریجات آریا خوراک، از احداث اولین واحد فرآوری سیب زمینی استان در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: اولین واحد فرآوری سیب زمینی استان در شهرستان بهار، به بهره برداری می‌رسد که می‌توان در این حوزه سرمایه گذاران زیادی جذب کرد.

وی افزود: تولیدکنندگان و واحد‌های شوریجات و ترشیجات شهرستان بهار به کشورهای اطراف صادر می کند و بسیار خوب حرکت کردند و امروز در برند سازی باید کار کنند.

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی استان همدان بازاریابی را در حوزه صنایع تبدیلی بسیار موثر دانست و گفت: با وجود رقبا سرمایه گذاران به این اهمیت موضوع بازاریابی پی بردند و برای دیده شدن می توانند در نمایشگاه‌های اقلیم کردستان که از طریق اتاق بازرگانی برگزار می شد، شرکت کنند و بسیاری از تولیدکنندگان مشکل تسهیلات دارند و منتظر تسهیلات سرمایه در گردش هستند که امیدواریم مسئولین امر به این مهم توجه کنند.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای آبرومند، پروژه واحد پرورش مرغ تخمگذار در روستای آبرومند، واحد تولید شوریجات و ترشیجات آریا خوراک شهرک صنایع غذای بهار افتتاح شد و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای حسین آباد عاشوری، احداث دوربرگردان تقاطع غیر همسطح شهید زارعی با هدف گردش و حرکت خودرو های عبوری در محور همدان-کرمانشاه_محور همدان-سنندج را کلنگ زنی آنها انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار